keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

À la moitié du mon voyage en France ❤️


Taas on vierähtäny paljon aikaa siitä kun oon viimeksi kirjoitellu! Elikkä uudenvuoden jälkeen vaihdoin siis mun toiseen perheeseen, missä oon viihtynyt hirmu hyvin. Tässä perheessä on melkein samanikäset tytöt, joten joka päivä tulee vietettyä paljon aikaa yhdessä.   




   Tammikuussa sain vihdoin alottaa urheilun ja jalka on jo paremmassa kunossa. Helmiikkuussa lähdin mun koulun oppilaiden kanssa laskettelemaan alpeille ja oli ihan mahtava reissu!! Rinteet oli mahtavat niin myös maisemat. Ja tietysti oli huippu aikaa kavereiden kanssa. Oltiin siis alppien eteläosassa oceries 1850 nimisessä hiihto/ laskettelukeskuksessa. Tässä muutamia kuvia laskettemasta.















           
                         



Lou, Charlotte, Eugenie, Josephinen kanssa laskettelemassa.



Vierailtiin Brysselissä mun host perheen kanssa ja tuli nähtyä tuo kuuluisa "manneken pis" kin. Oli tosi huippu päivä!:)


                   
 Helmikuun lopussa vietin yhden viikon mun ekan host perheen kanssa ja host siskojen kanssa viihdyttiin hyvin! :)
   
Maaliskuun alussa saatiin jo tosi lämpimiä päiviä, että oli ihan shortsi kelit ;)
 
Viime viikonloppuna vietettiin päivä mun host perheen kanssa Dungerquessa meren rannalla. Kuvissa mun host siskot Julie ja Louise ja host Äiti Anne. 

Lomat on loppunu ja koulu on taas alkanut! Kuvassa mun kaverit Josephine ja Valentin :)) 

Ja tää kuva otettiin just ku kirjotin blogii mun perheen kissan kanssa ❤️✌️
   
 C'est ma 7 mois ici, en France et ça s'es passeè trop vite!! Je suis vraiment contente et j'ai plus amies maintenant. Je suis contente que je sois partir en France. ❤️

- Karoliina








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti