perjantai 3. toukokuuta 2013

me, sweetie

Bonjour


Olen aurinkoinen 17-vuotias tyttö. Kotoisin tuoreen jääkiekon suomenmestarijoukkueen kotikaupungista, Porista. Lentokone nousee 23. elokuuta ja suuntana on Ranska, Cambrain kaupunki, jossa vietän unelmieni vuoden Rotary vaihto-oppilaana.

Olen haaveillut vaihto-oppilas vuodesta jo kauan.Viime kesänä päätin kielimatkani jälkeen tehdä unelmista totta ja hain vaihto-oppilaaksi Rotarien kautta. Kun sain tiedon, että minut oli hyväksytty  vaihto-oppilaaksi olin haljeta ilosta. Ensimmäisenä vaihtoehtona minulla oli USA ja voitte varmasti kuvitella kuinka pettynyt olin, kun sain tiedon viettäväni vaihtari vuoteni Ranskassa. Tällä hetkellä Ranska kuitenkin tuntuu hyvältä vaihtoehdolta ja olen todella innoissani sen kielestä ja kulttuurista. Odotan jo innoissani ensimmäisen host perheeni tapaamista.

En osaa vielä ranskaa, mutta kun palaan takaisin toivon että minulla on kielitaidon lisäksi monia unohtumattomia kokemuksia.

Olen iloinen ja urheilullinen tyttö, jos sinua kiinnostaa voit seurata blogistani vaihtari vuottani :).




                      <3 Candy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti